garderobstädning

Publicerat: 2010-04-20 / 10:15:30
yes igår kväll fick jag för mig att städa garderoben vilket verkligen var behövligt kan jag säga!
Började ca 21:15 och var färdig kl 23:00, dock så städade jag inte hela garderoben bara en hylla och alla galjar.
Kändes riktigt skönt efteråt, nu kan jag lixom hitta kläder hur lätt som helst, härligt va?
Blev däremot inte så fint pga att den blev helt proppfull och till slut orkade jag inte vika jätte noga hehe.
men det duger för mig iaf och det är ju huvudsaken ;)
Tänkte att det kunde vara roligt att se hur det såg ut och hur resultatet blev, men ni får vänta till lite senare för nu ska jag nämligen ut med Vilda och leka lite :)

puss hej

Kommentarer
Jennie | 2010-04-20 / 14:07:44

SV ; jag håller med !

cassipassi | 2010-04-20 / 16:47:33

haha det var ganska gott också, iaf dom första dagarna ;) gillar din blogg med sötan! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: