ganska så skön tisdag

Publicerat: 2010-04-20 / 17:22:10
jaa denna tisdag har varit ganska så skön lär jag då säga.
Har varit ute ganska mycket med Vilda, hon var busig och gjorde en äcklig sak men mer om det i nästa inlägg ;)
Nu tänkte jag nämligen visa hur det ser ut när jag städar min garderob hehe spännande va?

först på hur det såg ut innan (han dock slänga ut alla kläder på sängen innan kameran åkte fram)


så här blev det efter städningen :) orkade inte vika allt för noga, men mycket bättre än innan!



bara hyllan högst upp jag städade, men eftersom jag har så mycket så blir det alltid att se lite stökigt ut..
men innan var allt bara en hög och nu är det ändå vikt så mycket bättre!
Nu ser man iaf alla vårkläder hehe ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: