BARA TVÅ DAGAR KVAR !!!!

Publicerat: 2010-04-27 / 10:18:15
shit idag är det bara två dagar kvar tills vi åker ner till stockholm för att sova där en natt och sedan på fredag morgon sitter vi på flyget ner till Mallorca, gud så roligt :D
ser att vädret där nere ser hitills väldigt lovande ut :)
Känner pirret i magen ganska mycket nu, vi ska lixom åka utan våra föräldrar :o
att jag vågar det lixom, sjukt jag har ju alltid varit den som velat gömt mig bakom pappsen hehe.
Men det ska nog gå fint, syster sa att folket på mallorca är inte alls klängiga och äckliga så jag tror på hennes ord!

Minns när jag sophia och mamma var i Italien (utan pappa :S) och då var dem verkligen skit dryga! Killarna vände sina solstolar så dem låg och solade mot oss istället och direkt när vi gick ner till havet så var dem där snabbare än fisken.. jätte jobbigt ! Sedan så sa typ gubbar att vi var annastasia & shakira, vi bara huh?! Men bra roligt hade vi där iaf, bara njöt av livet :)

såhär satt gubbarna och spelade kort, ser så mysigt ut :)




Kommentarer
Sophia | 2010-04-27 / 11:17:38

vilka är gubbarna? hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: