utvilad

Publicerat: 2009-11-07 / 10:24:39
får bli en bild på min snutt & mig :)
har verkligen haft en jätte bra natt, sov som en stock hela natten.
Tentan igår kändes faktiskt bra, hoppas kännslan stämmer nu bara!
Så nu väntar jag nervös på resultatet.. det kommer ta ca 3 veckor.
Imorse så åkte mamma och pappa iväg på någon hälso dag i stokholm,
så nu är jag själv. Vill inte åka till sundsvall imorgon :(:(
kommer sakna min älskling och sedan så vill man ju vara hemma på
sin födelsedag så man kan få bli lite extra uppvaktad (A)
men men .. lär ju också åka till skolan och jag har ju inte nå ofta
sammankomster så jag lär åka på dem som väl blir. typiskt!
Kom på nu att jag måste se på "ensam mamma söker" själv
på vandrar hemmet :( fy fasiken så tråkigt!! Då blir det ju
inte lika spännande, brukar ju kika på det med mamma .
Vill bara vara hemma!!!!!!!! och vara med min älskling <33


* du är patetiskt, du vet att du inte kommer klara det* haha stackarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: