snart bär det iväg!

Publicerat: 2009-11-06 / 12:51:22

herregud så NERVÖS jag är!!! Ska åka in med halv 2 bussen så kommer ganska lagomt till tentan börjar. Har pluggat ganska mycket nu på morgon också, men det känns ändå inte som att allt fastnar.. hjärnan är väl för full för att ta in mer konstig kunskap :P Nu har snön börjat smälta bort, lite tråkigt faktiskt, jag som har börjat tycka om snö (:
Har laddat med lite kakor, coca cola, smoothie och frukt till tentan :) då blir man ju lite gladare haha! ska trots allt sitta där i 5 timmar ( 14-19) så huvudet vill väl ha lite energi så den kan vara aktiv. 

Har förresten tänkt på att det är himla tråkigt att alla ska  ha likadana naglar, fransk manekyr är det som gäller för många tjejer. visst det är väl fint, men nu börjar det bli såå tråkigt! Sätt lite färg på dom istället brudar som tex rött är ju jätte hett och rosa feminint och fint :) eller varför inte en skvätt av lila  på naglarna ? det ska jag nog måla mina i, eller röda det gillar jag verkligen! Fransk manekyr är då i alla fall UTE för min del + lösnaglar också, usch så obehagligt det är ! bättre att spara ut sina egna, känns mycket bättre och dom är inte i vägen heller!

aja tack för mig! nu lär jag kika igenom lite anteckningar, lär dra till bussen om en halv timme :o
önska mig lycka till kanske ? (A)

jag  hahha jag bjur på en bild för snart ett år sedan. Här firade vi min 18års dag. På måndag fyller jag 19, usch va tiden rinner iväg!


Kommentarer
cassipassi | 2009-11-06 / 14:39:46

sötnos på dig gumman!

jäkla fin du fått din blogg=) <33

Erica - makeup & skönhet, mode m.m. | 2009-11-06 / 14:54:21

lycka till på tentan :)



håller med dig ang naglarna. lika makeup oxå. tråkigt att det inte är så många som vågar längre. bara roligt att ta ut svängarna lite extra med olika färger och varför inte måla ett eget motiv på naglarna ? finns inte en chans att någon annan har exakt likadana :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: