pluggar så jag går sönder..

Publicerat: 2009-11-05 / 16:27:20

idag har det verkligen bara varit plugg plugg plugg och åter plugg.. väldigt extremt jobbigt ! Men det blir ännu mer plugg lite senare och även i morgon bitti innan jag åker in till stan för att göra tentan. Hoppas ni håller tummarna nu för mig! På söndag åker jag upp till sundsvall, blir väl som vanligt en massa föreläsningar där. Det ger mig verkligen mycket när jag åker upp på kursstarten, då är får man en bättre förståelse än vad man skulle få om man själv bara satt och läste och tolkade det genom vad själv tror. Vill bara iaf ha tentan avklarad nu!!! och även så man fått godkänt på den, vore ju inte helt fel!
Är faktiskt lite mysigt när det faller ner snö ifrån himmlen :) ska nog sen gå ut och gå en sväng med mamma och sedan ska hon få förhöra mig lite på allt möjligt, kan behövas.
Såg förresten på " bonde söker fru" igår,  och gud så äck*** han den där orange håriga är hahah både hans beteende och utseende skrämmer en.. Han bodde fortfarande hemma och lät hans mamma och pappa betala allt, laga mat, tvätta och allt sådan åt han. undrar om han söker en "mamma" egentligen som kan hjälpa till med allt detta? hm, jaa stackars föräldrar iaf! så snuskigt bortskämd är han :S förstår inte riktigt vad folk kan se i sådana människor..

Imorgon åker jag in till stan med en halv 2 buss, tentan börjar 2 så kommer dit precis . Kommer inte ha tid att skriva något imorgon kan jag tro, men vi får se. Tentan slutar 7, men kan väl aldrig tro att jag kommer sitta så länge, fast å andra sidan så brukar jag jämt sitta kvar bland dom sista.
Nej ska gå och plugga lite innan det blir fullt hus här hemma så man inte kan läsa.


Kommentarer
sarah och micke blogg | 2009-11-05 / 16:54:15

häden vat fin =) men inte en jag sälvj skulle ha men den var fin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: