onsdag kväll

Publicerat: 2009-11-04 / 21:23:10

denna dag har verkligen bara flytit på fint. Först åkte jag och emanuel in till stan (han sov hos mig) och därefter gick jag till sophia och pluggade där, går faktiskt riktigt bra att plugga tillsammans med henne! Men efter pluggandet så unnade jag mig en fika med Sara, var riktigt trevligt :) vi pratade om allt möjligt, så hoppas det blir fler gånger. Efter fikan så gick jag in på Globe och köpte lite skol saker som behövdes, sedan så bar av det hemmåt med bussen .
Och direkt när jag kom hem så pratade jag med Anna-Karin, blev lite allmänt prat också om bland annat "bonde söker fru" programmet hahah! Imorgon så blir det verkligen att plugga en massor inför tentan på fredag, börjar känna mig lite nervös lär jag då säga.. Men nu ska jag faktiskt gå och sätta iordning mina papper i en pärm så jag får lite bättre koll, går inte direkt att ha samma röra som i gymnasiet. Blir nog även att göra en skööööön ansiktsmask som värmer, man blir verkligen att känna sig fräsch!

ses imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: