Ny vecka igen

Publicerat: 2009-11-30 / 11:19:23
Herregud veckorna bara rinner iväg :o var faktiskt inte längesen jag var 2 år haha (A)
Igår så gick jag i alla fall på julskyltingen med emanuel, det var super mys! Men inte mycket att ha, vi gick förbi alla stånd flera gånger utan att stanna hah :P Sen så köpte emanuel ett par nya skor :)  vi blev inte kvar länge i stan men det räckte.

Idag så blir det att sitta med näsan nere i böckerna (inte så ovanligt jag vet!), tråååååkigt! Men så är det att gå på distans, bättre det än att flytta låångt bort!!!
Hahah för någon vecka sen när jag var hos sophia och pluggade så la jag mig i deras soffa för att läsa och då råkade jag somna med boken i ansiktet (A) hahah, man är väl duktig ;)
När jag klarade andra tentan här om dagen så sa syster att det är konstigt att jag klarar de eftersom jag somnar med böckerna i ansiktet  haha :D Somnar jämt hemma hos dom en liten stund, tror john blund är där och spökar!
Idag skulle jag förresten träna egetligen med sophia (som vi gör varje måndag) men hon ringde halv 9 imorse och var sjuk :( lite tråkigt och framförallt synd om henne! Men det är nog inte svinisinfulensan iaf.  Men istället för träningen så blir det promenix med mammsen :)
Och jag ska även idag göra rent till Kiwi (min kanin), då blir hon så glad min lilla pälsboll.

vet ni vad ? jag drömmer mardrömmar om skolan :S känner mig lite bakom flötet just i denna kurs..
har tenta den 10 dec på det (rehabilitering i ett psykosocialt perspektiv), gahhh känner mig stressad..

på torsdag har jag och min älskling varit tillsammans i ett helt år, HELT UNDERBART <33333

Kommentarer
Linnéa | 2009-11-30 / 21:10:58

WOW, grattis till er snart då! :) Haha, tyckte ni nyss blev tillsammans, samtidigt som det känns som att ni alltid har varit det^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: