kväller.

Publicerat: 2009-11-02 / 22:07:36
Har nyss bokat mina biljetter till sundsvall, kommer ju vara borta på min födelsedag lite surt faktiskt, men är bara där två nätter så det fixar jag nog ändå :)
gick på 577kr tur och retur, inte så värst farligt tycker jag.
men det räcker ju gott och väl för mig som är studerande!
imorgon kommer min gospojkvän hit och då är det även våran 11 månaders dag tihi <3
Så imorgon blir han att sova kvar här, blir verkligen att mysa en massa då!
vi kommer även kanske att baka pepparkakor om vi hinner :D

Men nu ska jag kila ner i sängen och kika på O.C !
och äntligen får jag sova på min älskade kudde så
jag slipper nack- och ryggont .
godnatt nu ! :)
 liten bild från i sommras pga av bildbrist..
blir nog att fota lite här någon dag så ni får se min teknik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: