kl 13:41

Publicerat: 2009-11-17 / 13:50:12
Idag vill tydligen inget vara bra.. jobbigt när det är så!
jag skulle behövas muntras upp på något vis, grattis till den som lyckas!
Ingen farmor har dykt upp än heller, hoppas hon kommer!
Blir så tråkigt att bara plugga en massa helatiden..
Alla dessa pauser behövs verkligen. Har ännu inte ätit, har inte
direkt någon aptit till det så det blir nog bara att jag äter
kring kvälls snåret.
Usch jag känner mig så ledsen på allt.. :( 
Och jag vet att vissa hatar att man beklagar sig över sitt liv och så,
men ibland lär jag också göra det. Ni väljer ju själv om ni vill läsa
eller inte, jag bryr mig inte.. bara jag får ur mig allt!
Det är just därför det är bra att ha en blogg, så man kan skriva av sig lite!
skönt att få ur sig allt !

tack & hej ! farmor är påväg hit nu så ska sätta på kaffe!

Kommentarer
Emmis | 2009-11-17 / 21:11:51

Hejsan gumman =D är du inne i filmen Twilight? jag har nämligen en biljet över om du kanske skulle vilja följa XD vart en som inte kunde följa så XD det är iaf nu på fredag kl 8 (=

Karlsson | 2009-11-17 / 23:15:16

Det är bra Tina, man ska klaga ibland också! Kan man förmedla glädje i bloggar måste man kunna dela med sig av lite skit också, det gäller bara att hitta en fin balans i det hela! Men du, om du itne börjar käka så kommer jag snart upp och tvångsmatar dig! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: