hepp..

Publicerat: 2009-11-02 / 13:56:19

usch fattar inte vad jag gör, det är du som borde försöka inte jag!
men som vanligt gör jag det ändå även fast jag inte borde..
så nu slutar jag! behöver nog inte skriva mer om det just nu.

Ska snart i alla fall prata med Anna-Karin via skype :)
vi testade att prata via det igår och det funkar perfekt!
skönt att vi hittade ett sätt som inte kostar något alls och
som desutom fungerar toppen!
Sedan lite senare tar jag bussen in för att ta mig tid ett gympass med syster,
kan vara behövligt just nu, önskar att det fanns en boxningssäck där i sånna fall
hade den blivit upptagen hela kvällen av mig. haha det va lite komiskt faktiskt.
Ska även förresten träffa älsklings emanuel idag en snabbis, blir att byta några snabba
ord och mysiga pussar innan jag drar till träningen, puss på det <3

Jaa jag har tur som i alla fall har världens bästa syster, pojkvän och mina föräldrar att prata med :) det känns alltid skönt när man kan prata med dom om allt och veta att dom alltid finns här för en när andra inte gör det <3

Nej nu ska jag ta och fixa iordning mig lite, sitter med en handuk på huvudet och ser ut som en talliban (?) hahah !! vet inte riktigt om det är dom som ser ut så, men men :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: