helt ny dag och idag mår jag prima!

Publicerat: 2009-11-18 / 08:48:51
Jahapp idag är jag verkligen hur glad som helst! Riktigt skönt efter gårdagen då jag var sur som en citroooon. hah! Och Karlsson du är supergullig men du behöver inte tvångsmata mig för jag äter ;) hahah du är så go du, saknar dig min vän !!!! Längtar tills vi träffas, känns ju som evigheter sen..
Lär säga att det ändå är bra roligt att veta att man har RIKTIGA (inte bara över nätet) vänner nere i allingsås, coooooolt ;D fast som sagt jag hade heller bott nära dig så man kunde träffas mycket mycket oftare!
Tänk att vi förut var ovänner, usch och fy.. men då kände vi inte varandra riktigt ändå. Men sen i trean på gymnasiet så började vi umgås och då insåg jag verkligen hur dumt det kan bli, du är ju en av det bästa människorna jag träffat, så rolig och bra människa :) en riktigt bra vän som man verkligen kan lita på !
oj blev lite mycket om dig karlsson hahah :D ungefär likadant som när du skulle skicka ett grattis sms till mig hahah det va så charmigt!

Idag kommer förresten min dag se ut såhär:
* plugga
* fota bubba (om jag hinner)
* åker in till stan för att träffa min älskling :) det är helt klart det bästa på hela dagen!!! <33
* sedan blir det att kika på BONDE SÖKER FRU hahah .

hoppas ni får en toppen dag :)

Kommentarer
Karlsson | 2009-11-18 / 19:07:30

Haha, känner mig juh nästan lite rörd här som fått tagit upp ett blogginlägg hos dig ;D Du är verkligen helt urgullig Tina, en vän jag verkligen vill behålla! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: