hej och hå!

Publicerat: 2009-11-16 / 22:14:47
Här grejar jag för fullt, tar flera timmar för en som är så trög som mig haha skämt å sido, för jag är ganska smart egetligen ;) Ville testa och designa min egen blogg eftersom jag älskar att visa upp mina foton tex ögot som är header är mitt! Riktigt nöjd med min kamera, älskar när dom kan ta riktigt bra närbilder! Hoppas det inte gjorde något Sara, din var ju bra mycket snyggare än denna, men jag vill så gärna försöka gör lite eget också. Verkar så kul att kunna sånt och nu så är jag påväg iaf ;) hah.
Fick mina psykologi böcker idag, så nu lär jag plugga som bara den..jobbigt men ett måste såklart.

Min dag idag har varit ganska lugn, hämtade böckerna som hamnade i postlådan vid ca11 tiden och då började jag plugga sedan så har jag tagit pauser och då har jag grejsat med min kamera en massa . Skön dag, men imorgon blir det värre då lär jag plugga stenhårt.. Tandläkaren blev inställd och det känns faktiskt riktigt skönt eftersom jag redan ligger efter i pluggandet så behövdes det.
Ska dit nästa tisdag istället.

Pratade med syster idag och hon frågade om vi skulle ta svininfulensan sprutan, mitt svar blev "nej jag törs inte" hahah fy så feg jag är! Fast det är faktiskt hon som har skrämt upp mig, hon har alltid varit den värsta i familjen när det gäller sprutor kan jag säga.. men vafan har hänt? har jag blivit det nu? nej äsch struntprat va?! haha ;)

nej nu lär jag krypa till kojs! kika på bilderna på mig och mina kära <3


Kommentarer
Sara | 2009-11-17 / 12:41:43

Du gumman, det är lugnt :)

Det är din blogg och du får göra vad du vill med den :) Ja det ät kul att hålla på, varför tror du jag kan sitta flera timmar med detta ? :P jo för jag älskar konst och färger och massa sånt :) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: