god morgon! :)

Publicerat: 2009-11-03 / 09:35:22

har faktiskt sovit skönt, himla skönt! Men kommer sova ännu skönare inatt då min goding kommer och ger mig sällskap :) känner mig så trygg när jag sover med honom. Kollade nu på morgonen på två avsnitt av O.C, gaaaahh så bra det är !! Blir nog att kolla på ett avsnitt vid lunch tid också, men nu så ska jag snart ta och plugga, har ju tenta på fredag jag gärna vill klara av. Ganska nervös inför tentan redan. Idag så ska jag i alla fall prata med Anna-Karin igen vid halv 3 tiden, vi ska diskutera lite olika saker om kvalitativ forskning och kvantitativ forskning + lite statistik och annat grejs, vi lär ju förbereda oss inför tenta.
Vilket grått och tråkigt väder det är idag, det får en verkligen depprimerad :o skulle vara skönt om solen kunde kika fram lite någon gång i alla fall! Nej men nu ska jag börja plugga, måste verkligen ligga i lite mer känner jag.. Kommer nog med något till inlägg idag så ni behöver inte sakna mig allt för mycket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: