god morgon :)

Publicerat: 2009-11-05 / 09:25:26

Gud jag är verkligen jätte nöjd med min design som Sara fixade åt mig, TACK !!!! :D nu blir det lite roligare att blogga om man har en fin blogg också :) 

Jag tycker det är mysigt när det börjar bli vinter nu och nu så börjar det verkligen närma sig till jag och älsklingen åker till sälen, lääääängtar typ som en tok vill jag lova!
 Och vet ni vad? på måndag fyller jag år tihi hela 19 år, fast egentligen vill jag fylla 2 men jag får nog inse att det inte funkar på det viset haha! Lär snart börja plugga, har ju salstenta imorgon, ganska nervös inför det.. wish me good luck ?
nej usch nu ska jag faktiskt sätta igång och plugga, ska ju prata med Anna-Karin (vi ska förhöra varandra) så jag lär vara ganska så säker på det mesta ;)

ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: