FREDAGSMYS!!

Publicerat: 2009-11-27 / 10:06:18
YES äntligen fredag! Just nu pluggar jag (eller jag har nu tagit paus för att skriva här) och det är väl det jag ska göra ända fram till 2 i alla fall om inte längre, det visar sig! Sedan så blir det FREDAGSMYS, med godingen min, vi ska självklart kika på idol som vi har gjort varje fredag typ haha :D underhållande program juh! Men jag tycker att det är Mariettes tur att åka ut eller Calles, får se hur det går :) Klippte mig igår förresten. Håret hade växt en bra bit sen sist så nu åkte det av igen.. nu är jag tillbaka i axellångt hår vilket är mycket skönt! Håret känns mycket tjockare när man verkligen klipper av ALLT slitet :) Och vet ni vad ? snart drar jag  och Emanuel till sääääälen, fy så roligt det kommer bli!!!! :D längtar som en tok till dess! :D<3
Vi blir där hela 3 nätter, myspys vi kommer ha det <3
Glömde berätta att idag (om jag hinner) så ska vi (emanuels pappa, låtsas mamma och tom + några fler som jag inte kommer ihåg namnen på (A)) äta ute någonstans, det var någon som fyllde år, hetta han Victor? hm fy så pinsamt att jag inte kan lägga det på minnet! Men emanuel får fräscha upp det sen :) Det ska iaf bli roligt :)

Lär fixa till naglarna lite idag också, dom ser skabbiga ut med lite rester av rött nagellack på!
Så det åker på nytt rött, tjuuuuuuusigt tycker jag!

Resten av helgen vet jag inte vad jag ska göra riktigt.. övningsköra iaf, ruuuligt lär jag säga!
VAD SKA NI GÖRA I HELGEN ?

Men nu lär jag plugga vidare.. har en eländig gruppuppgift som jag lär skriva lite på.
bye bye lingon paj! hahah fy så dåligt!

Kommentarer
cassipassi | 2009-11-27 / 16:01:53

usch jobbigt med allt dessa plugg :/

imån blir det utgång, vill du med? :D eller vad ska du göra? <3 skicka sms om du vill med=)

Linnéa | 2009-11-27 / 17:50:20

Vad duktig du är som pluggar hela tiden! Får dock medge att jag blir lite sur av att läsa din blogg just nu...JAG VILL OCKSÅ TILL SÄLEN! FUSKIGT!!! Haha, men det är bra du har rolgit :) Du får väl åka lite bräda åt mig ;) Ha det gott Tina, du är bra du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: