fixar och donar + pluggar som vanligt

Publicerat: 2009-11-20 / 13:44:21

håller på att fixa iordning mig, ska in vid 3 till stan för att sova hos älsklings emanuel :)
vi ska ut och springa lite och bara mysa idag, efterlängtat! <3

Fick nyss ett samtal av min chef där jag jobbade över sommaren (älderboende)
och hon frågade om jag har lust att jobba lite kring jul och nyår.
SJÄLVKLART blev mitt svar då, man tjänar ju ganska rejält då ;)
aldrig fel med lite extra money ! Hon skulle ringa upp mig kring vilka dagar
det i sånafall skulle bli, så nu väntar jag spännande på samtalet.

Men nu lär jag gå och platta håret med min sjukt braiga plattång !
ska lägga ut bild på den så får ni se vilken lyxig jag har ;D
fick den förresten av min älskade nu när jag fyllde år (A) sötnos <3


Kommentarer
cassipassi | 2009-11-22 / 22:00:27

sv: haha vi ska flytta närmare gonäs, våghalsen ^^



var det mys att träffa emanuel? (aa)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: