energy drink & frukt!

Publicerat: 2009-11-03 / 14:06:53

Har ätit en massa frukt och druckit energy drink så att jag hålls vaken, är verkligen super trött även fast jag sov så bra. Ska snart prata med Anna-karin via skype, känns riktigt bra att prata så, då har man ju lite hjälp från någon i klassen i alla fall. Ganska svårt annars med distans om man lär fixa allt helt själv..
Idag kommer Emanuel hit :D våran 11 månaders dag idag ju, gud så mysigt tihi! Kan inte bli bättre än det här älskling <3 vi kanske ska baka pepparkakor, vore jätte roligt! älskar att baka och helst om man har sällskap och hans sällskap är självklart det BÄSTA! bilder kommer nog in lite senare ikväll så ni får se vad vi har gjort för bus :) men nu lär jag plugga lite innan jag ska ringa upp Anna-Karin !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: