tummen ner för min del!

Publicerat: 2009-12-05 / 22:38:07


Det är verkligen ett BIG NO för mig när det gäller dessa pälsjackor!
jag förstår inte hur så många vill gå runt och se ut som om man har en räv eller annat djur på sig?!
usch jag tycker det är hemskt och FULT! Små detaljer med päls är okej (om det icke är äkta!!!) tex ett par vantar med pälsdetaljer. Men att man ska ha en lång "korv" av päls som smyckar sin jacka tycker jag inte alls om och dessa jackor ser ju förskräckliga ut, ser ut som om man har ett dött djur på sig..! Päls som är äkta tycker jag absolut inte är okej överhuvudtaget, varför stödja såna hemska företag?

*vad tycker ni om dessa olika päls kläder och associarer?

Har förresten bestämt mig att skippa julskinkan på julen, tycker så oerhört synd om dessa grisar så jag kan bara inte äta dom.. jukskinkan har alltid varit det bästa på julbordet tycker jag men jag tycker så synd om dem så jag kan bara inte äta dessa fina djur!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: