ojskipojksi

Publicerat: 2009-12-22 / 11:59:54
god morgon! inte för att jag vaknade nyligen men godmorgon på er som gjorde det :) top model på tv nu, ska kika lite på det tänkte jag. Har läst i en av böckerna redan, ska bli klar med den idag tänkte jag nog försöka mig till!
Känns som en hel skum dag idag, men så är det vissa dagar right?
ska ut och med kaninen i snön idag, blir roligt att få se henne sjunka ner i snön och gräva sig fram, så gulligt!
Har druckit mig en kopp grönt te till frukost, kan inte få i mig så mycket mer på morgonen, har sånna perioder ibland då det verkligen är äckligt med frukost..
Längtar till lunchen nu eftersom jag är hungrig hehe.

Inte långt kvar till jul nu, gud så mysigt det känns!! Mysigt att (förhoppningsvis) den lilla släkten som vi är samlas och myser, men känns så tomt utan morfar nu..
tänker på honom varje dag! På julaftons morgon så ska jag och sophia (min syster) åka och lägga en fin krans eller något liknande på hans grav <3 Kommer bli tungt, har inte varit vid graven när gravstenen varit på plats, men den är nämligen jätte fin har dom sagt. Stenen är formad som ett hjärta och i rödaktig sten och så är det en båt och fåglar på stenen..vackert.

orkar inte sitta vid denna dumburk längre.. bye!

p.s uppdaterar senare om hur sälen va, då får ni bilder och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: