myspys på en söndag kväll?

Publicerat: 2009-12-06 / 19:25:00

nej inge mys för min del denna söndag kväll eftersom min älskling inte är här :( annars hade jag defenitift inte tackat nej <3

Detta blir mitt sista inlägg för idag för mammsen ska koppla i sin dator här, men vi hörs ju imorgon ;)
Är verkligen chockad att statistiken har stigit så mycket och även jätte glad över det! Kul att det är så många som tycker om min blogg, stor puss till er!

Ska kika på någon bra film som börjar kl 21:00 på 3an, min vän nadia tipsade mig om den så jag ska väl kika på den tänkte jag :)
Jag skriver imorgon om hur jag tyckte att den va .

sleep tight <3

 
myspys <3        jag i den dyra blusen haha, köpt på sisters


Kommentarer
cassipassi | 2009-12-07 / 18:51:29

åh herregud så fin du är! <3333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: