mysdag!

Publicerat: 2009-12-15 / 20:23:56

åkte in tidigt i morse till sophia för att plugga där.
Läste ca 50 sidor dvs en tredje del av boken, duktig jag är!
Sedan så kom farmor och hon bjöd och på china town food, gött ;)
Vi gick sedan på stan och kikade lite. Jag köpte lite mat till bubba (katt) och kiwi (kaninen i huset) eftersom jag blir borta nu från torsdag till söndag så lär jag se till att min kanin har mat, så pappa kan mata den :)

Har nästan packat klart allt inför sälen nu, lite små grejer kvar bara men det fixar jag imorgon. Vårat tåg går kl 05:20  från ludvika på torsdag så vi lär upp ganska så tidigt på torsdag morgonen.. jobbigt.. men lätt värt det, kommer bli super roligt och sedan så får man väl sova på resan dit :) blir inga problem !
Hoppas dom har pulka eller någon bobb att låna oss, vore ju skitskoj hahah ;D
längesen jag åkte något sådan nu ju, konstigt för det är så otroligt roligt!

imorgon så ska jag plugga först (uppe före tuppen förmodligen) och sedan blir det att fixa vid kiwi (städa buren och så) och efter det så åker jag in till stan för att inhandla mat med emanuel  som vi ska ta med oss till sälen :)
sen åker vi hem till mig för att sova där natten till på torsdag!

har ni ledigt över jul ? vet att ni som går gymnasiet och stadier under det har de, men ni andra då?
Jag har ju egentligen inte ledigt eftersom jag går på universitet :( men jag tar mig lite ledigt ändå, men jag tar självklart med böcker upp dit för att läsa så man inte blir att ligga efter.

fispruttfis på er !  hahahhahahahahha ahahhaha ahahha x)X)X)


Kommentarer
Linnéa | 2009-12-16 / 20:17:06

Tar mig också lite ledigt över jul, kan juh inte plugga jämt ;) Får dock ta med mig lite plugg till Ludvika, men, men... Låter verkligen som att ni två kommer ha det helt underbart! Och det är ni värda! :) Ska bli kul att träffa dig på juldagskvällen iaf, längtar som en tok, var evigheter sen sit juh! (btw, tycker inte om att man inte ser vad man skrivit medans man skriver här till dig) Ta hand om dig Tina, tycker verkligen om dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: