min och Emanuels 1års dag :)

Publicerat: 2009-12-03 / 19:45:00
speciell dag som jag har spenderat med en speciell person <3

jaa idag så är det min och min älsklings ett års dag, vi har alltså varit tillsammans i 1 år nu :D
GUUUUUUD SÅ UNDERBART LÄR JAG DÅ SÄGA!!!!!
Är så himla lycklig med honom, om ni bara visste hur fantastisk denna kärlek är ! :)
Inget går att jämföras med denna kärlek, jag lovar!!
Vi har iaf idag myyyyst en hel del, det blev att ligga och busa i soffan och gosa :)
Vi var hemma hos hans syster eftersom dom va borta, så vi fick lite ensam tid, mycket härligt för då kan vi verkligen slappa loss och toka oss ;D haha!

här får ni ett smakprov av våran kärlek höhö


jag älskar min pojkvän, han gör mig till den lyckligaste i världen (v)

Kommentarer
dommeniqe | 2009-12-03 / 21:21:16

gulligt :)

Anonym | 2009-12-03 / 21:53:44

1 år med dig är underbart! :*



JAG ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET, ALDRIG LÄMNAR JAG DIG!!!!! <33333333333333

Blogg:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: