kvällsbloggning

Publicerat: 2009-12-07 / 22:26:25
blev lite senare inlägg än vid 8a som jag skrev, har gjort en massa annat innan.. och det första man vill göra när man kommer hem är inte att sätta sig vid datorn och vara osocial direkt. Så jag har pratat med mamma och pappa, diskat och pratat med emanuel :)

Tänkte att jag skulle lägga upp mina underbart gooooda bilder på lussekatterna som pappa bakade igår på andra advent :)
ni kommer verkligen bli frestade!

visst blev dom fina ? tycker bilden verkligen framhäver det goda ;)

andra advent :)

Kommentarer
Timuur | 2009-12-08 / 15:23:21

Mmmm.. gott med lussebullar:) fin blogg by the way;)

A N N i C A * W E N N B E R G | 2009-12-08 / 18:31:27

lussekatter ger god julstämning men att äta dom får min att klökas haha xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: