herreguuud.

Publicerat: 2009-12-04 / 13:35:48
ja jag säger som rubriken HERREGUD.
Typiskt nu när Karlsson är hemma här i ludvika så ska det krångla :(
Men på mellan dagarna lär vi ses, eller hur ? då skiter jag i pluggandet bara jag får träffa dig vännen! :)

förresten så luktar det BAJS i vårat vardagsrum :o nu får ni inte tro att jag springer runt och bajsar här ! haha. Utan det är våran katt som är 17 år, när hon går till lådan så låssnar inte kottarna ifrån stjärten direkt utan efter ett tag. Men vi plockar självklart upp dessa små kottar och spolar ner dom i toaletten . intressant va? :D
Här om dagen så lekte Askungen (katten) jätte mycket med mig, hon var helt galen!
Jag satt vid datorn och pluggade och då så satt hon och stirrade på mig med stora ögon, då gick jag till henne och sprang bakom soffan när jag kom. Så jag gick och satte mig igen och sen började hon leka med en boll och då gick jag dit och kastade bollen så hon fick springa efter den och toka sig, hon sprang även flera gånger genom tunneln medans jag jagade henne. Hahah jag kan lova att hon älskade det :) Min lilla gamling som är 17år och döv men är lika lekfull som en kattunge, så skönt att se!

appropå det jag skrev i morse att det gick bra att läsa i sängen så kan jag säga att jag tar tillbaka det! Har ont i ryggen som ett as nu... men vart ska jag sitta och plugga då någonstans ?
i soffan får jag också ont i ryggen och vid köksbordet med :(
lär nog inskaffa ett skrivbord med en RIKTIG STOL!

Sitter ni bekvämt när ni pluggar ? och vart pluggar du , sängen, soffan ?
behöver lite tips, annars slutar det att jag bara får rehabilitera mig själv!

en god nyhet är att jag senare får besök av min nadia, hon kommer efter hon jobbat :)
år och dar sedan känns det som men äntligen ses vi!

Kommentarer
Emmis | 2009-12-04 / 20:20:43

ÅÅ lilla Askungen =D hon börjar allt bli gammal nu :O hur gammal är hon? =D

Linnéa | 2009-12-06 / 20:57:15

Om du inte träffar mig på mellandagarna så slår jag bokstavligt talat ihjäl dig! (Ja, du kan se detta som ett hot!) Okej, n ej, jag slår inte ihjäl dig, men jag kidnappar dig, saknar dig juh min lilla goa Tina, och jag VILL träffa dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: