helg nu då

Publicerat: 2009-12-05 / 11:43:42
ja denna helg ska jag som sagt plugga, kommer inte ens träffa min älskling :(
längesen vi va ifrån varandra en hel helg .. kommer verkligen att kännas, känns ju redan :o
men men jag får väl stå ut och det kommer funka fint ändå :)

Ska nog dra med pappa och övningsköra idag också, lär verkligen ligga i nu och det tänker jag göra! Här hemma så spelar mamma julmusik, så himla fint! celine dion är det som spelas på högsta volym, mysigt!

Fick ju besök av nadia igår efter hon jobbat, så himla roligt ! :D
Även fast vi inte träffas på ca en månad så var inget anorlunda, vi pratade på som vanligt och nadia kissade med öppen dörr haha ;) Nu har vi bestämt att sådan långt uppehåll får vi aldrig ha mer, tänk er själva att vara borta från sin bästa vän i 1 månad!!

Idolkväll va det igår också, man satt typ kallsvettig och hoppades att Erik skulle gå vidare, jäkla tur att han gjorde det! Han är faktiskt en klass försig!

Men nu ska jag dra!

jag älskar emanuel <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: