hej mitt vinterland!

Publicerat: 2009-12-22 / 16:50:28
ja det är verkligen kyligt ute, har tagit mig ett varmt bad som jag nyss klev upp ifrån, det va bra härligt vill jag lova!
sitter här och väntar på ett sms..
ska slå in de sista julklapparna idag.
är lite förkyld fortfarande, så jobbigt!
läste aldrig klart boken idag, får bli en annan dag, har inte tillräckligt med kraft för det just nu känner jag..
imorgon är det uppesittarkväll, då ska jag sitta och spela BINGO LOTTO med min familj, det blir så mysigt :)

ska gå och små grejsa lite med allt möjligt nu!

hoppas ni får en mysig dag !

Kommentarer
Sebbe | 2010-01-01 / 15:55:49

har du några favoritbutiker när du shoppar kläder? =)

kramar!

diidoo | 2010-01-02 / 13:15:53

tack det samma :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: