god morgon bloggen!

Publicerat: 2009-12-04 / 08:59:42
Har legat och läst lite psykologi i sängen, fungerade bra att göra det!
Halv 8 så ringde jag min älskling, så skönt att prata med honom såhär på morgonkvisten så man får höra att han mår bra <3
Nu sitter jag här och käkar frukost men usch för det, tycker inte längre om frukost.. smakar inte så bra såhär tidigt på morgonen. Men bara för jag vet att det inte är bra att hoppa över så käkar jag ändå!
Ser att det ligger lite lite snö på backen ute, hoppas det kommer mycket mer!

blir att åka in idag till stan och fika med karlsson och kanske nadia, blir skitkul!
annars så ska jag bara plugga idag och senare ikväll blir det att sitta klistrad framför idol och hoppas att calle åker ut.

Ska nog förresten köpa en julklapp till ídag eftersom jag ändå ska in till stan.
Så roligt att köpa julklappar och ge bort dem och få se att andra uppskattar det :)
Själv har jag ingen aning om vad jag önskar mig :/

Vad önskar ni er va tomten ? ;)

Kommentarer
nadja | 2009-12-04 / 16:05:13

nej calle är ju bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: