denna torsdag är världens bästa torsdag!

Publicerat: 2009-12-03 / 20:47:50

ja denna torsdag har & är verkligen världens bästa torsdag, känner mig så lycklig att vi har 1år idag <3 och jag inser verkligen vilken otroligt bra BÄST pojkvän jag har när jag ser att andras pojkvänner sviker, är otrogna och verkar inte älska dom. Min är inte på långa vägar så, han är verkligen perfekt för mig och jag vet att något sådant skulle han aldrig göra för vi älskar varandra :* vill bara pussa på honom en massa nu! tänk så kär man kan vara :)

Imorgon blir det att plugga en hel del och jag ska även ta mig tid att åka in till stan för att få en trevlig fika stund med bästa Karlsson, hur efterlängtat som helst!

Denna helg är inte  mycket att hurra för.. ska nämligen plugga för fulla muggar då eftersom jag har tenta på torsdag :( men jag vet att om jag pluggar så att jag klarar tentan så lönar det sig i slutänden åtminstonde. Men denna kurs är sååååå mycket svårare!! :S läser allt om och om igen känns det som och inte får man in något i huvudet . Men jag ska göra mitt bästa iaf!
Kommer inte ens kunna träffa älsklingen denna helg men som tur va så ska han också plugga så då känns det lite lättare .

Här får ni min outfit från någon dag i vecka.
Stor stickad tröja från gina tricot
leggings hm
linne hm
+ smycken.       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: