ännu en söndag

Publicerat: 2009-12-06 / 10:56:12
happ nu är det söndag igen, gud så helgerna bara rinner iväg.
Mamma och pappa åkte nyss iväg för att inskaffa lite julklappar, så då ska jag passa på att plugga. Men först så ska jag ta ut Kiwi så hon får vara i buren i gräset och hoppa av sig.
Tog en massa kort igår på henne och hon är ju bara för vacker kanin, bilder kommer förmodligen sen.

igår kväll så kikade jag på filmen "hajen" som gick på 2an eller aa jag kikade inte på hela utan typ halva sedan så låg jag ner i fotöljen och hade somnat som vanligt ;) alltid lika skönt att somna framför tvn.

men nu ska jag kila ut i det här pissvädret!

Kommentarer
Emmis | 2009-12-06 / 12:14:34

haha aa det är ju så drygt att plugga XD usch..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: