aldrig utvilad.

Publicerat: 2009-12-07 / 10:19:12
hm, konstigt att jag aldrig känner mig nog utvilad. Fast idag är det nog förståligt tycker jag, var ju uppe till typ halv 12 (kollade på filmen "jakten på lycka") och gick upp vid 7 tiden i morse. Så är inte helt utvilad ännu.
brukar ni ofta vara utvilade när ni vaknar? tror då aldrig att jag är det iaf.. annars är det väl så att man bara älskar att sova ;)

Filmen igår var kanon bra lär jag säga, fast när jag satte mig vid tvn så insåg jag att jag hade sett filmen förut haha. Men den var lätt värd att se flera gånger. Såg att det var en som hade skrivit att den hade gråtit sig igenom hela filmen?! hur kunde man det, tänkte jag då?! Den var inte sorglig förutom i slutet typ och hans unge sa ju så mycket roligt att filmen blev lite humoristisk också, verry goood! någon som såg filmen, vad tyckte ni i sånafall? :)

Sitter hemma hos min syster nu, blir att plugga här idag :) Hon ringde mig morse och frågade när jag skulle komma och då kände jag först inte alls för att åka in men sen sa mamma att jag kan ju annars åka med henne och då blev det att jag gjorde det. Åkte i min pyjamas och håret står åt alla håll dvs inte ordning gjord alls, men det gör mig inget!
Skönt att vara lite slö faktiskt, jag är en sån som  inte jämt klär upp mig utan kan vara lite mysig och springa runt i pappas stora tröja hela dagen osminkad :D hah.

Fick låna en tröja av sophia nu iaf slapp jag springa runt i pappas tröja nu (använder dem som sovtröjor). Trodde jag först hade packat ner en grå tröja men det var tydligen långkalsongerna jag slängt ner, knasigt det kan bli !

hur ser eran dag ut idag ?

Kommentarer
luckeboi | 2009-12-07 / 10:52:12

Vem tycker du ska att ska vinna Idol 2009? Erik eller Calle? :)

Anonym | 2009-12-07 / 15:18:33

fin blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: