ajdå längesen man var här :o

Publicerat: 2009-12-14 / 19:00:15
hehe ojdå, det var verkligen längesen jag skrev här (A) obs..
Men vissa har ju ett liv och inte bara kan sitta framför datorn ;) haha!
Idag har jag iaf varit och handlat de sista julklapparna med nadia :D efterlängtat att göra något med min bästa vän!!! <3
Blev massa flum vi sjöng bland annat roliga sånger som vi alltid sjöng i ettan hahaha sååå ruuuuligt vill jag lova! Man kan inte ha såhär kul med någon annan, jag lovar, jag har världens bästa vän! Henne kan man alltid säga allt till och verkligen lita på, inte alla som har en sådan vän men jag är glad att jag har en som nadia iaf :) <3
Vi bytte även julklappar på kupolen :D jag fick ett suuuperfint armband av henne och hon fick örhängen av mig :) kul att få en julklapp i förskott ;)

det jag köpte idag va:
1 halsband (julklapp)
1 kjol
2 örhängen (nadias julklapp)
1 tröja
tofflor (julklapp)
sedan 2 till julklappar men skriver dom inte här ifall personen läser ;)
skidglasögon
mössa en dyr sådan också, lite ångest :o både jag och nadia fick ont i magen hah. illa!
duk(julklapp)
armband
läppstift (kyssvänligt tihi)

tror det var allt ;)
nu har jag inga julklappar kvar att handla iaf så otroligt skönt!

hade fått hem mina skolböcker idag också, så bara att börja läsa..
ska nog gå fint, hoppas jag!

har på mitt underbara armband jag fick av nadia nu, lär ta kort på det sen så kan ni också njuta av det lite ;) haha.

på torsdag åker jag och älsklingen till sälen, kommer bli hur kul som helst :D:D:D<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: