ajajaj :(

Publicerat: 2009-12-05 / 22:14:10
har ont i munnen :o åt annanas igår och då fick jag en slags allergisk reaktion, blåsor i munnen och sved i hela munnen :( fick även som nå slags munnsår på sidorna.. är dock mycket bättre idag men gör fortfarande ont! Brukar bli så med kiwi också fast bara att det svider i munnen och då är det ju inte så farligt. Men nu så gjorde det riktigt ont, fast detta skrämmer mig självklart inte av att äta annanas, det är ju så gott!

Sitter här för vi skulle egentligen kolla på en film "28 dagar" men mamma och pappa hittade nå hajprogram som dom istället ville se, trååkigt! Så nu är jag inte på det bästa humöret kan jag erkänna, känner mig lite sådär tönt sur som jag kan bli ibland, tror emanuel vet vad jag menar ;) haha!
Idag har jag typ bara pluggat, gått bra faktiskt men det är så jobbigt..

Imorgon så åker mamma och pappa iväg för att handla julklappar, så då ska jag även plugga då. Mycket skönare att plugga när ingen är hemma annars är det alltid något som stör en.

Bjur på en mysbild på mig och min goding <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: